Kommunikointikeskus Kipinä Oy

Toimitusehdot

 

Voimassa 1.1.2023 alkaen

Verkkokauppa

Kommunikointikeskus Kipinä Oy (2514251-5, Malmin raitti 17, 00700 Helsinki, info@kipinakeskus.fi, 050 325 0650) myy tuotteita yrityksille, kunnille ja muille julkisille toimijoille sekä yksityisille ammatinharjoittajille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Toimitamme ainoastaan Suomeen.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa tai liittämällä tilauslomakkeelle laskutustiedot. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetään tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen sekä markkinointitarkoituksiin yrityksen tietosuojaselosteen mukaisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Yritys- ja yhteisöasiakkaiden on mahdollista valita maksutavaksi myös lasku. Suosimme laskutustapana verkkolaskua. Toimittaja lähettää laskun tilauksessa ilmoitettuun laskutusosoitteeseen, kun tilaus on luovutettu kuljetettavaksi. Maksuehto on 14 päivää netto, viivästyskorko 7 %.

Yksityishenkilöiden tilauksissa toimitamme tuotteen, kun maksu on vastaanotettu. Yksityishenkilö voi maksaa Paytrailin tarjoamilla maksutavoilla. Emme tarjoa laskua maksuvaihtoehtona yksityisasiakkaille.

 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaajan sähköpostiin lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Maksaessasi verkkokaupan kassalla saat lisäksi sähköpostiisi Paytrailin lähettämän maksuvahvistuksen.


Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla. Toimitustapavaihtoehdot ovat postipaketti noutopisteeseen tai Express-paketti ovelle (kunnille ja sairaanhoitopiireille). Toimitamme toimituksenseurantakoodin pyydettäessä. Toimituskulut määräytyvät tilauksen painon mukaan ja ne vahvistetaan verkkokaupan kassalla ennen maksua. Tilaus on mahdollista myös noutaa toimipisteestämme osoitteesta Malmin raitti 17, 00700 Helsinki. Noutoajankohta on sovittava erikseen.


Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen keskimäärin 7 päivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.


Peruutusoikeus ja palautusehdot

Kuluttajalla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Yritysasiakas voi peruuttaa tilauksen, mikäli tilausta ei ole vielä toimitettu. Muussa tapauksessa tilaus on sitova.

Digitaalisissa sisällöissä ja palveluissa toimitamme linkin sisältöön sähköpostitse. Avaamalla linkin asiakas luopuu sen tuotteen tilauksen peruutusoikeudesta, johon digitaalinen sisältö kuuluu. Verkkokoulutusten tilausten yhteydessä asiakas luopuu peruutusoikeudestaan luodessaan tunnukset Vuolearning-alustalle. Kipinää puheen kuntoutukseen -tuotteen tilausten yhteydessä asiakas luopuu peruutusoikeudestaan luodessaan tunnukset Vuolearning-alustalle tai saadessaan materiaalin käyttöoikeuden Navisec Health -palvelussa. Kipinää puheen kuntoutukseen -tuotteen lisenssi ostetaan kerralla käyttöön vuodeksi, jonka jälkeen veloitus muuttuu kuukausiperustaiseksiVuoden voimassaolon jälkeen tuote laskutetaan kolmen kuukauden erissä etukäteislaskutuksellaTuotteen voi halutessaan irtisanoa milloin tahansa, mutta jo laskutetusta kaudesta ei makseta hyvitystä. Mikäli irtisanominen tehdään viimeistään kaksi viikkoa ennen uuden laskutuskauden alkua, seuraavaa laskua ei lähetetä.

Fyysisen tuotteen peruutuksen voi tehdä täyttämällä peruuttamislomakkeen ja lähettämällä sen osoitteeseen info@kipinakeskus.fi. Tuote tulee palauttaa postitse 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksesta alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Liitä kopio peruuttamisilmoituksesta tuotepalautuksen yhteyteen. Mikäli tuotetta on käytetty, pidätämme oikeuden laskuttaa arvonalennuksesta.

Läsnäkoulutuksena pidettävän koulutuksen peruuttaminen on mahdollista tehdä veloituksetta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuksen alkua. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen hinnasta. Alle 48 h koulutuksen alkamisesta tehdyistä peruutuksista ja ilman ennakkoilmoitusta koulutuksesta poisjääneeltä veloitamme koulutusmaksun kokonaisuudessaan. Sairaustapauksissa (lääkärintodistusta vastaan) tai mikäli koulutus joudutaan perumaan järjestäjästä johtuvista syistä, emme veloita koulutusmaksua tai järjestämme osallistujalle paikan seuraavasta vastaavasta koulutuksesta. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Palautusosoite:

Kommunikointikeskus Kipinä Oy

Malmin raitti 17

00700 Helsinki

 

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tuote on puutteellinen tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun sähköpostiosoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on vioittunut Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin. Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus saattaa Kommunikointikeskus Kipinä Oy:n kanssa tekemäänsä tilausta koskeva erimielisyys käsiteltäväksi Kuluttajariitalautakuntaan (www.kuluttajariita.fi), jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla.